Vložte hodnotu
Zp?t

Operations / Integration Project Manager

Plný úvazek

NL Amsterdam HQ

Budete naším dalším kolegou v TIP?

Hledáte náročné pracoviště, kde můžete pracovat s profesionálními a energickými kolegy? Kteří mají vášeň pro to, co dělají a jsou odhodláni každý den poskytovat to nejlepší ze sebe? Vše  pracovním prostředí, kde je naší primární péčí bezpečnost a pohoda na pracovišti, je podporován týmový duch a integrita je jádrem našeho podnikání. S pobočkami po celé Evropě a Kanadě poskytujeme mnoho příležitostí pro váš profesionální růst!

Popis práce

Lead and manage various integration projects for the TIP regions. 
Overall responsibility for the successful initiation, planning, design, execution, monitoring, controlling and closure of all regional integration projects, working closely with and partnering with the relevant functions & head quarters.

  • Day-to-day leadership of the integration projects.
  • Develop a viable business case for all projects and ensure the output from the project will deliver the capability required by the business.
  • Facilitate and remove constraints and ensure a strong flow of communication.
  • Manages and executes the strategy.
  • Manage escalations for any operational project issues
  • Drive communications to the key stakeholders
  • Ensure that the enhanced processes are understood and followed by the operations process owners
  • Lead the key stakeholders in their concept shaping phase and assisting them during the project Initiation phase
  • Sound vendor management of the various third parties involved in the projects.
  • Ensure projects are kept on track (time, cost and quality).
  • Support DD processes in the region on a need basis (audits, financial and gap analysis with validation of CBA’s): manage from mid-point DD to close + 1st 6 months integrations.

Basic Qualifications:

  • Bachelor's degree and strong understanding of quality methodologies. 
  • Minimum 7 years operational experience.
  • A strong track record of delivering operational support in a complex organisation and technical environment.
  • Ability and drive to deliver, regardless of the challenges encountered
  • Proven experience of using a recognised project methodology.
  • Strong vendor management skills.
  • Excellent influencing, organisation, problem solving, communication, prioritisation and facilitation skills.
  • Proven ability to influence, present and communicate with senior business leaders.
  • Matrix experience and detailed understanding a plus
  • Must be a self-starter and able to multi-task.
  • Fluent in English, non-negotiable.

Reports to:

Integration Director

TIP je zaměstnavatelem s rovnými příležitostmi a oceňuje rozmanitost svých zaměstnanců a podporuje aplikování od všech kvalifikovaných osob.

Najímání podléhá uspokojivé kontrole referencí.

Podání žádosti

Kliknutím na „Podat žádost“ nahrajte a odešlete své osobní údaje a životopis.

#LI-POST

Apply