Vložte hodnotu
  • Netherlands
    • Dutch
    • English
  • United Kingdom
    • English

Často kladené dotazy

"Otázky a odpovědi na stránce 'Často kladené dotazy’ jsou seřazeny."

Pro výběr nejčastějších otázek dle sekcí klikněte na  tlačítko.

Kde si mohu návěs vyzvednout?

Vaše místo vyzvednutí je uvedeno v nájemní smlouvě. Prohlédněte si naše vyhledávače polohy pro všechna místa TIP.

Kam mohu vrátit pronajatý návěs?

Za standardních podmínek byste měli vrátit zařízení na stejném místě, kde jste ho vyzvedli. Na požádání můžeme udělat výjimku, ale mohou nastat další poplatky. V takovém případě se obraťte na obchodního zástupce TIP.

Mohu dostat dotatečné info o specifikaci návěsu?

Většinu informací naleznete na stránce našich zařízení. Pokud potřebujete další informace, dejte nám prosím vědět a budeme vás kontaktovat co nejdříve.

Co znamená pronájem?

Pokud si chcete pronajmout návěs, cisternový vůz nebo jiný typ zařízení po dobu kratší než 12 měsíců, považuje se to za pronájem. Pokud si chcete pronajmout na více než 12 měsíců, podívejte se na naše možnosti operativního leasingu.

Jsou všechny nabízené typy návěsů dostupné ve vaší zemi?

Ano, všechny typy zařízení, které jsou uvedeny pod vybavení, jsou k dispozici k pronájmu.

Jaké jsou podmínky pronájmu?

Máme standardní podmínky, jsou nedílnou součástí smlouvy a přidáváme je s každou novou smlouvu. Můžeme je odeslat na vyžádání.

Jaké typy návěsů máte v portfoliu?

Máme rozsáhlou flotilu návěsů a dalších zařízení. Většina našich zařízení je zobrazena zde. Pokud zadáte poptávku, pomůžeme vám s vaší žádostí.

Jaká je cena pronájmu za den/týden/měsíc a jaká je doba splatnosti?

To závisí na typu návěsu, který potřebujete. Předložte poptávku a my se k vám vrátíme s nejatraktivnější nabídkou.

Jaké jsou podmínky vrácení návěsů z pronájmu?

Zkontrolujte prosím naše podmínky Fair Wear & Tear.

Mohu dostat přehled servisních míst?

Většinu informací naleznete na stránce našich zařízení. Pokud potřebujete další informace, dejte nám prosím vědět a budeme vás kontaktovat co nejdříve.

Jak dlouho trvá vytvoření nájemní smlouvy?

Pokud ještě nemáte účet v našem systému, budete potřebovat několik kroků k dokončení profilu. Začněte proces zasláním své poptávky.

V jakých zemích pronajímáte?

Navštivte prosím naši mapu, kde naleznete naše servisní místa poblíž vaší lokality.

Provádíte výplach cisteren?

Ne tuto službu neposkytujeme v TIP. Máme však dobré vztahy se schválenými nezávislými čisticími stanicemi a dokážeme vás odkázat.

Kde najdu TIP servisy?

Vlastníme více než 80 servisů po celé Evropě. Místa, která se nacházejí poblíž vašeho bydliště, najdete v našem vyhledávači polohy nebo si můžete rezervovat schůzku pro údržbu v jednom z našich servisů.

Co zahrnuje full service smlouva?

Úplné servisní služby zahrnují servis, výměnu pneumatik, výměnu náprav a brzd, výměnu dílů chladících jednotek, výměnu jiných dílů, asistenci na silnici a řízení oprav.

Mohu mít silniční asistenci pro svoje vlastní návěsy?

Pomoc na silnici je součástí většiny našich smluv o pronájmu, leasingu a údržbě. Pokud chcete pouze smlouvu o asistenci silničního provozu, bez údržby pro vlastní fleet, je to také možné. Obraťte se na nás pro vlastní nabídku.

Dostanu upozornění na servis v TIPu?

Ano, obdržíte oznámení o servisu, pokud se rozhodnete, že nebudete odpovědní za údržbu.

Mám vlastní návěs/y, mohu je opravit v TIP servisu?

Ano, jsme plně specializovaní na údržbu návěsů a dalších zařízení. Objednejte si schůzku na jednom z našich servisů.

Rád bych se objednal do servisu.

Prosím, objednejte se do servisu.

Kolik stojí údržba návěsů?

Pošlete prosím, co potřebujete a my Vám pošleme nabídku.

Můžete opravit návěs v mém okolí?

Ano, máme k dispozici celou řadu  mobilních servisních vozů, které poskytují služby ve vaší lokalitě.

Jaký typ údržby poskytujete?

Nabízíme řadu služeb, které zlepšují výkonnost vašeho vozového parku a snižují provozní náklady, což činí váš provoz agilnější a výnosnější. Vedle údržby nabízíme také opravu poškození návěsu.

Jaká je otevírací doba servisů?

Pro otevírací dobu, navštivte prosím Vyhledávač polohy.

Jaký typ pneu používáte?

Preferovaným dodavatelem je Goodyear. Mimo to máme širokou škálu dodavatelů.

Děláte údržbu chladírenských agregátů?

Ano, náš partner pro chlaďáky se nachází v blízkosti všech našich poboček ve Velké Británii a Beneluxu. V severních zemích máme tuto službu v následujících lokalitách: Padborg, Taulov, Taastrup, Hirtshals, Helsingborg, Jönköping, Göteborg, Göteborg, Säve, Oslo, Vestby, Stavanger. Tuto službu neposkytujeme ve střední oblasti.

Rád byd udžoval pneu u ADR techniky, je to možné?

Ano, ve Velké Británii a Nordicích se náš partner pro pneumatiky nachází v blízkosti všech našich poboček, v Beneluxu máme tuto službu v Waalhaven, Venlo a Botlek; ve střední oblasti to máme v Halle a Rheda-Wiedenbrück.

Umýte měnit pneu?

Ano, ve Velké Británii a Nordicích se náš partner pro pneumatiky nachází v blízkosti všech našich poboček, v Beneluxu máme tuto službu v Waalhaven, Venlo a Botlek; ve střední oblasti to máme v Halle a Rheda-Wiedenbrück.

Máte myčku?

Ano, věstšina lokací má myčku.

Svařujete hliník?

Ano. Tuto službu poskytujeme ve všech místech TIP v Beneluxu a ve střední oblasti, stejně jako ve všech v Nordicích (kromě Aarhusu) a také v pobočce společnosti Simonswood ve Velké Británii.

Máte válcovou brzdu?

Ano. Poskytujeme tuto službu ve všech dílnách ve Velké Británii, Beneluxu, Centrálním regionu a na většině lokalit v Nordicích (Aarhus, Taastrup, Hirtshals, Helsingbo, Oslo, Stavanger, Kerava, Hamina, Jyvaskyla).

Opravujete tahače?

Ano, máme proškolené mechaniky ve všech regionech. Zajišťujeme opravy nákladních vozidel po celé britské, severní a střední oblasti, stejně jako pobočky Maasdijk, Breda, Tiel, Amsterdam a Ommen v Beneluxu.

Prodáváte náhradní díly?

Ano, kromě Velké Británie.

Jak dlouho trvá oprava návěsu?

Naším cílem je oprava do jednoho dne.

Hledám konkrétní návěs, ale nemohl jsem ho najít na vašich stránkách. Máte více návésůk prodeji?

Ano, máme k prodeji další návěsy. S největší pravděpodobností máme přesně to, co hledáte! Kontaktujte nás a my vám pomůžeme s vaší žádostí.

Nenalezl jsem zde odpověd na můj dotaz.

Prosím kontaktujte tip-sales@tipeurope.com a my se vám ozveme co nejdříve.

Rád bych koupil náhradní díly na návěsy. Nabízíte je?

Ano, můžete koupit díly v našich servisech.

Kdy se mohu přijít na návěs podívat?

Nalezněte nejlepší nabídku a přijďte se podívat na jedno z našich parkovišť: https://www.tipeurope.com/about-us/tip-trailer-service-points

Mohu si návěs před koupí vyzkoušet?

Ano, můžete si návěs před koupí pronajmout.

Nabízíte záruku na návěsy?

Ne, většinou se prodávají tak, jak jsou.

Rád bych koupil návěsy a upravil nebo opravil je. Pomůžete mi s tím?

V TIP nabízíme návěsy tak, jak jsou, ale můžeme vám pomoci s úpravami / údržbou a dalšími službami u návěsů v našich vlastních dílnách po celé Evropě.

Jsem prodejce, mohu dostat velkoobchodní ceny?

Ano, kontaktujte nás prosím a dostanete velkoobchodní ceník.

Jsou ceny s nebo bez DPH?

Veškeré ceny uvedené na této webové stránce jsou bez DPH (čisté ceny). Při nákupu bude platit místní DPH.

Jaké jsou platební podmínky?

Pracujeme s okamžitými platbami: návěsy musí být zaplaceny před dodávkou. Platební podmínky mohou být dohodnuty s místními obchodními zástupci.

Kolik máte návěsů podobné specifikace?

Obvykle máme mnoho přesně stejných návěsů, ale na webové stránce uvidíte pouze jeden. Kontaktujte nás prosím v případě, že potřebujete více návěsů s podobnými specifikacemi a my vám poskytneme nejlepší nabídku.

Jak zjistím, že návěs který jsem viděl, je stále k dispozici?

Všechny inzerované návěsy jsou k dispozici na prodej. Pokud jsme už ale návěs nabídli jinému zákazníkovi, tak nemějte obavy, máme širokou škálu jiných návěsů stejné specifikace po Evropě.

Jsou nabízené návésy v dobrém stavu?

Všechny naše návěsy jsou vedeny našimi vlastními TIP servisy, máme síť servisů po celé Evropě. Můžeme poskytnout přesné údaje o stavu všech našich návěsů.

Rád bych si pronajal návěs. Koho kontaktovat?

Jdete prosím na naše stránky, kde naleznete všechny informace a kontakty.

Hledám návěs na vývoz. Je to možné?

Exportujeme naše návěsy po celém světě. Prosím kontaktujte nás.

Pošlete mi více fotek návěsu?

Ano, pošleme více fotek na poptání.

Kolik stojí doručení do přístavu?

Tyto ceny závisí na poloze přívěsu a přístavu, od kterého chcete dopravit. Můžete nám zaslat všechny podrobnosti a my vám poskytneme nejlepší dostupné řešení.

Je možné doručit návěs na jiné místo?

Ano, dokážeme doručit návěsy skoro všude. Kontaktujte nás pro nabídku dopravy.

Jakým způsobem probíhá změna vlastníka u zakoupeného vozidla.

V každé zemi existuje jiný postup, jak převést vlastnictví vozidla. Prosím, neváhejte se zeptat našeho obchodního zástupce, jaký je standardní postup v zemi, kde jste vozidlo koupili.

Viděl jsem váš přívěs nebezpečně na silnici a chtěl bych podat stížnost.

Je nám líto, že slyšíme o neopatrné jízdě týkající se našich návěsů. V TIP Trailer Services provozujeme flotilu více než 70 000 přívěsů, které pronajímáme a prodáváme logistickým a nákladním dopravcům v celé Evropě. Jako půjčovna neprovozujeme sami tyto přívěsy, naši zákazníci využívají vozy každý den na silnicích. Tyto typy stížností však bereme vážně a můžeme vás ujistit, že děláme vše, co je možné, abychom zajistili, že naše návěsy budou provozovány bezpečně, právně a zodpovědně sociálně přijatelným způsobem a v mezích zákona.

Kde změním svoji fakturaćní adresu?

Prosím, kontaktujte nás s váším požadavkem.

Kde mohu změnit detaily mého bankovního účtu?

Prosím, kontaktujte nás s váším požadavkem.

Mohu dostat opis faktury?

Prosím, kontaktujte nás s váším požadavkem.

Koho kontaktovat s finačními zaležitostmi?

Prosím, navštivte naší kontaktní stránku.

Obdržel jsem pokutu od TIP. Co mám dělat?

Jako vlastník vozidel TIP obdrží pokuty a předává je zákazníkovi. Budeme je zpracovávat ve vašem zájmu a laskavě Vás žádáme, abyste nám je ve stanovené lhůtě doplatili.

Mohu dostat TIP IBAN/bankovní účet?

Prosím, navštivte naší kontaktní stránku.

Rád bych dostal originál faktury. Kde ji najdu?

Poslali jsme vám elektronickou fakturu nebo fakturu poštou.  V přípaďe jakáchkoliv dotazů kontaktujte zákaznickou linku ve vaší lokaci.

Kdo můžu kontaktovat ohledně pohledávek na účtu?

Prosím, navštivte naší kontaktní stránku.

Jsme společnost zabývající se screeningem před zaměstnáním, která jedná jménem našeho klienta a provádí screening jednoho z vašich bývalých zaměstnanců. Kdo můžeme kontaktovat?

Prosím, kontaktujte Osobní oddělení.

Jsem mechanik a chci požádat o práci. Mohu se pŕihlásit?

Jako pronajímatel návěsů nezaměstnáváme řidiče.

Kde se přihlásit o práci?

Prosím, navštivte naší karierní sekci.

Kde mohu vylpnit obecnou stížnost?

Neustále vylepšujeme naše služby. Kontaktujte nás.

Měl jsem nehodu s vaším návěsem. Komu dát vědět?

Prosím, informujte zákaznickou linku.

Rádi bychom spolupracovali s TIP.

Vždy nás zajímá nová příležitost. Prosím, kontaktujte nás abychom probrali možnosti.

Koho kontaktovat v případé pojistné události lokálně?

Pojistené události řešíme na lokální bázi. Prosím, kontaktujte naší zákaznickou linku, která se o to postará.

Váš návěs parkuje nesprávně/ na mém pozemku a rád bych si stěžoval.

Je nám líto, že slyšíme o neopatrné jízdě týkající se našich přívěsů. V TIP Trailer Services provozujeme flotilu více než 70 000 přívěsů, které pronajímáme a prodáváme logistickým a nákladním dopravcům v celé Evropě. Jako půjčovna neprovozujeme sami tyto přívěsy, naši zákazníci využívají vozy každý den na silnicích. Tyto typy stížností však bereme vážně a můžeme vás ujistit, že děláme vše, co je možné, abychom zajistili, že naše návěsy budou provozovány bezpečně, právně a zodpovědně sociálně přijatelným způsobem a v mezích zákona.

Something went wrong. Please try again.